Velkommen til:

mandag den 8. april 2013

Succes

Find din notesbog og blyant frem? Sæt noget skønt og afslappende musik på.
Brug evt. nogle minutter på at dagdrømme lidt inden du går igang med at skrive.

  • Hvordan vil du gerne din dag skal og fremtid skal være?
  • Vær virkelig krævende og positiv.intet er for stort.
  • Skriv hele tiden i nutid, som om du allerede har det du i virkeligheden ønsker dig.
  • Ønsker du noget inden for tid, så skriv tid på. HUSK du virkelig skal ønske dig det.
  • Omskriv alt i positiv form så intet negativt er at skimte.
  • Brug 15-20 min på det hver dag. Er du færdig med at skrive inden tiden er gået, så brug resten af tiden på at læse det igennem evt. Højt for dig selv, så du rigtig får følelsen af dine ønsker.
Eks. Idag vil jeg få mange positive oplevelser. Mit liv er fyldt med overflod på alle planer.
Jeg oplever succes på mit job og modtager positive kommentar.
Jeg modtager hverdag skønne udfordringer og ser verden med positive øjne.
Jeg er omgivet af glæde og lethed.
Jeg er dybt taknemmelig for det job og de udfordringer jeg har. Jeg vil gerne finde et job med flere udfordringer, flere penge, tættere på min bolig, inden 6 mdr.
Idag er jeg taknemmelig for jeg vågne op. Jeg kan tage et bad og indtage et nærende måltid mad. Jeg har god tid til mine gøremål.
Osv. Osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar